Psychotik

13.04.2021

Ou, vítej v mé groteskní show
V hodině nejvyšší
Za řaď se do řady
V úžasné sbírce těchto kreatur

- Šeptají mi na každém kroku
Mají mě ve svém oku
Hodiny tikají Tik Ťak
Všechno vypadá jinak
Jsem tvá starostlivost tanec pro tvou žádostivost
Mé příčetnosti pomalu dochází - TRP-ě-livost

Mé city počítají vteřiny
Stíny schované za dalšími
Dělají mě nemocným
Hledám pouze sebe

Oohhh, naNA naNA
Oohhh, naNA naNA

Ou, vítej v mé groteskní show
V okázalém šapitó
je po oblaka nabito
Dějí se tady zvláštní věci
Pojď se podívat na mé představení
Užít si trochu toho pobavení
Mezi námi stvůry
Zaženeme můry
- Šeptají mi na každém kroku

Kde je tomu konec
Nejsem tvůj milenec
Plýtváš mým časem
Směješ se mi blahem
Temná postava
Prosím - Nelži!
Jsi má představa


Šeptají mi na každém kroku
Jsi má vize malý otroku
Toč s tou zbraní
Zbožné přání
Kolik je hodin
Propad do hlubin

Utíkej, krč se
kam se schováváš
Ví, že vidím tě
Proč to říkáš
Budu vždy s tebou
Jsme si hračkou

Neboj neopustím tě
Neboj neopustím tě i když z tebe bude monstrum
Neboj neopustím tě i když z tebe bude monstrum
Je nás tady celé spektrum
Vrať mi sebe
Neboj neopustím tě i když z tebe bude monstrum

Nemohu si pomoct
Oohhh ahh, naNA naNA
Oohhh ahh, naNA naNA
Jsem jako oni - MONSTRUM

Ou, vítej v mé groteskní show
V hodině nejvyšší
Monstrum mezi monstry
Monstrum mezi monstry
Monstrum mezi monstry

Ou, vítej v mé groteskní show
- Šeptají mi na každém kroku
Mají mě ve svém oku
Hodiny tikají Tik Ťak
Mám ji u hlavy a čekám jen na - cvak

© 2020 Pohořelský Jiří | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky